Search
Now showing items 1-3 of 3
Varumärkets digitala framträdande: en studie om Volvo Cars nätbaserade marknadsföring och varumärkesidentitet
(2021-10-27)
Det centrala syftet är att utöka kunskapen och ge läsaren en inblick i hur Volvo Cars framställer sin varumärkesidentitet samt hur företaget förhåller sig till företagets branschperspektiv i marknadsföringen. Syftet grundar ...
Varumärkets digitala framträdande
(2021-09-10)
Syfte: Det centrala syftet är att utöka kunskapen och ge läsaren en inblick i hur Volvo Cars framställer sin varumärkesidentitet samt hur företaget förhåller sig till företagets branschperspektiv i marknadsföringen. Syftet ...
Klarspråk eller icke klarspråk, det är frågan: en undersökning av en mellanstor kommuns externa webbplats
(2021-10-27)
Syftet med denna uppsats är att utifrån den externa webbplatsen molndal.se undersöka arbetet med klarspråk inom Mölndals stad som organisation. Arbetet med klarspråk handlar ytterst om demokrati – därför är det viktigt att ...