GUPEA >
Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten >
Department of Education / Institutionen för pedagogik och didaktik (-2010) >
Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar >

Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2077/20889

Files in This Item:

File Description SizeFormat
gupea_2077_20889_2.pdfAbstract62KbAdobe PDF
View/Open
gupea_2077_20889_7.pdfThesis1811KbAdobe PDF
View/Open

Print version of this publication can be ordered.
Price:
 180 kr. Costs for postage and packing, and in some cases MOMS (VAT), will be added.

Order this publication

Title: Handdockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolan
Authors: Forsberg Ahlcrona, Mirella
E-mail: mirella@viovio.se
Issue Date: 14-Sep-2009
University: Göteborgs universitet. Utbildningsvetenskapliga fakulteten
University of Gothenburg. Faculty of Education
Institution: Department of Education ; Institutionen för pedagogik och didaktik
Date of Defence: 2009-10-02
Disputation: Fredagen den 2 oktober 2009, kl. 13.15, i Kjell Härnqvistsalen, Pedagogen hus A Västra Hamngatan 25, Göteborg
Degree: Doctor of Philosophy
Publication type: Doctoral thesis
Publisher: Acta Universitatis Gothoburgensis
Series/Report no.: Göteborg studies in educational sciences
287
Keywords: handdockan som redskap, verksamhet, motiv, interaktion, dialog, subjektivisering, mediering och kommunikativa handlingar
ISBN: 978-91-7346-665-3
URI: http://hdl.handle.net/2077/20889
Appears in Collections:Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar
Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
Gothenburg Studies in Educational Sciences

 

 

© Göteborgs universitet 2011