Show simple item record

dc.contributor.authorForsberg Ahlcrona, Mirella
dc.date.accessioned2009-09-14T07:39:17Z
dc.date.available2009-09-14T07:39:17Z
dc.date.issued2009-09-14T07:39:17Z
dc.identifier.isbn978-91-7346-665-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/20889
dc.language.isosween
dc.publisherActa Universitatis Gothoburgensis
dc.relation.ispartofseriesGöteborg studies in educational sciencesen
dc.relation.ispartofseries287en
dc.subjecthanddockan som redskap, verksamhet, motiv, interaktion, dialog, subjektivisering, mediering och kommunikativa handlingaren
dc.titleHanddockans kommunikativa potential som medierande redskap i förskolanen
dc.typeText
dc.type.svepDoctoral thesis
dc.gup.mailmirella@viovio.seen
dc.type.degreeDoctor of Philosophyen
dc.gup.originGöteborgs universitet. Utbildningsvetenskapliga fakultetenswe
dc.gup.originUniversity of Gothenburg. Faculty of Educationeng
dc.gup.departmentDepartment of Education ; Institutionen för pedagogik och didaktiken
dc.gup.price180 kr
dc.gup.defenceplaceFredagen den 2 oktober 2009, kl. 13.15, i Kjell Härnqvistsalen, Pedagogen hus A Västra Hamngatan 25, Göteborgen
dc.gup.defencedate2009-10-02
dc.gup.dissdb-fakultetUF


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record