Search
Now showing items 1-4 of 4
DIGITALA KANALER FÖRENKLAR INTERN KOMMUNIKATION. Hur kan digitala kanaler förenkla den interna kommunikationen och därigenom underlätta, förbättra och effektivisera arbetet i organisationen?
(2016-11-14)
Syftet med den här uppsatsen är att undersöka Regionservice interna kommunikation och digitala kanaler för att ta reda på hur digitala kanaler kan förenkla, underlätta och effektivisera arbetet i organisationen. Resultatet ...
Polisens medialiserade arena - En studie om strategisk kommunikation och identitetsskapande på Instagram
(2020-06-23)
Syfte: Det centrala syftet med denna magisteruppsats är att utöka kunskapen om hur
polisen porträtterar sig själva och sin yrkesidentitet på Instagram, samt att belysa hur porträtteringen fungerar som strategisk ...
Hur når vi ut? Om att mäta engagemang på sociala medier
(2018-10-29)
Syfte:
Syftet för denna undersökning är att analysera hur den offentliga organisationen Göteborgsregionens kommunalförbund, GR, når ut på tre olika sociala medier-plattformar: Facebook, Instagram och Twitter. Detta kommer ...
FACEBOOKS MÖJLIGHETER OCH RISKER En studie om svenska kommuners användande av Facebook
(2017-06-12)
Syftet med denna uppsats att utröna vilka möjligheter och vilka risker som svenska kommuner identifierar med ett användande av Facebook (och andra sociala medier) och om uppfattningen om dessa möjligheter skiljer sig mellan ...