Search
Now showing items 1-3 of 3
Läs- och skrivsvårigheter. En intervjustudie om hur pedagoger bemöter elever i läs- och skrivprocessen.
(Göteborgs universitet. Utbildnings- och forskningsnämnden för lärarutbildning, 2005)
Abstrakt
Examensarbete, C-uppsats, vid institutionen för pedagogik och didaktik, Göteborgs universitet, rapportnummer HT05-2611-013
Författare: Sofia Andersson och Johanna Kindberg
Handledare: Susanne Johansson
Examinator: ...
Lärarens professionella utmaning -en studie om skam och utanförskap i samband med elevers läs- och skrivsvårigheter
(Göteborgs universitet. Utbildnings- och forskningsnämnden för lärarutbildning, 2005)
Titel Lärarens professionella utmaning -en studie om skam och
utanförskap i samband med elevers läs- och skrivsvårigheter
Arbetets art Examensarbete
Sidantal 33
Författare Linus Bredberg och Martin Glimström
Handledare ...
Vad alla lärare bör veta, En kursplan som behandlar läs- och skrivsvårigheter under det allmänna utbildningsområdet.
(Göteborgs universitet. Utbildnings- och forskningsnämnden för lärarutbildning, 2005)
Arbetets titel Vad alla lärare bör veta, En kursplan som behandlar läs- och
skrivsvårigheter under det allmänna utbildningsområdet.
Författare Lena Lundqvist, Malin Lundqvist och Maria Sundström
Arbetets art C-uppsats ...