Search
Now showing items 1-7 of 7
Varumärkets digitala framträdande: en studie om Volvo Cars nätbaserade marknadsföring och varumärkesidentitet
(2021-10-27)
Det centrala syftet är att utöka kunskapen och ge läsaren en inblick i hur Volvo Cars framställer sin varumärkesidentitet samt hur företaget förhåller sig till företagets branschperspektiv i marknadsföringen. Syftet grundar ...
Skjut inte på Kulturtanten med hagelbössa - hon kommer ändå! En kvalitativ studie om scenkonstverksamheters externa kommunikation
(2014-02-13)
Titel: Skjut inte på Kulturtanten med hagelbössa - hon kommer ändå!
Författare: Zara Selander & Isabella Westberg
Uppdragsgivare: Arts & Business Sweden AB
Kurs: Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap, vid ...
”Sen kan ju inte alla vara som Ernst Billgren”- En studie om hur unga konstnärer kommunicerar och nätverkar utifrån sin yrkesroll.
(2011-09-13)
Titel: ”Sen kan ju inte alla vara som Ernst Billgren”- En studie om hur unga konstnärer kommunicerar och nätverkar utifrån sin yrkesroll.
Författare: Gabriella Lundgren och Linnéa Magnusson
Uppdragsgivare: Konstnärscentrum ...
Med inlevelse – En studie om marknadskommunikation, storytelling och målgrupper i upplevelseindustrin
(2014-03-07)
Titel: Med inlevelse – En studie om marknadskommunikation, storytelling och målgrupper i
upplevelseindustrin.
Författare: Magdalena Björklund
Uppdragsgivare: Stylt Trampoli AB
Kurs: Examensarbete i Medie- och ...