Show simple item record

dc.contributor.authorHenricsson, Nair
dc.date.accessioned2016-11-14T14:11:25Z
dc.date.available2016-11-14T14:11:25Z
dc.date.issued2016-11-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/49462
dc.description.abstractSyftet med den här uppsatsen är att undersöka Regionservice interna kommunikation och digitala kanaler för att ta reda på hur digitala kanaler kan förenkla, underlätta och effektivisera arbetet i organisationen. Resultatet visar att kunskapen om styrande dokument, digitala kanaler och intern kommunikation hos chefer och medarbetare måste öka för att kunna öka användningen av de befintliga digitala kanalerna i organisationen. Att satsa på nya digitala kanaler bör utvärderas eftersom organisationen redan har en stor blandning av digitala kanaler som med den rätta kunskapen kan användas på ett korrekt sätt och därigenom förbättra, underlätta och effektivisera arbetet i organisationen med egna resurser.sv
dc.language.isoswesv
dc.subjectIntern kommunikation
dc.subjectdigitala kanaler
dc.subjectsociala medier
dc.subjectkommunikation
dc.subjectorganisation
dc.subjectRegionservice
dc.titleDIGITALA KANALER FÖRENKLAR INTERN KOMMUNIKATION. Hur kan digitala kanaler förenkla den interna kommunikationen och därigenom underlätta, förbättra och effektivisera arbetet i organisationen?sv
dc.typeText
dc.setspec.uppsokHumanitiesTheology
dc.type.uppsokH1
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för filosofi, lingvistik och vetenskapsteoriswe
dc.contributor.departmentGöteborg University/Department of Philosophy, Linguistics and Theory of Scienceeng
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record