GUPEA >
Student essays / Studentuppsatser >
Department of Philosophy,Lingustics and Theory of Science / Institutionen för filosofi, lingvistik och vetenskapsteori >
Magisteruppsatser/ Institutionen för filosofi, lingvistik och vetenskapsteori >

Du är inte ett varumärke. En kritisk guide till personliga kommunikationsplaner.


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2077/34696

Files in This Item:

File Description SizeFormat
gupea_2077_34696_1.pdf317KbAdobe PDF
View/Open
Title: Du är inte ett varumärke. En kritisk guide till personliga kommunikationsplaner.
Authors: Nordqvist, Isa
Issue Date: 18-Dec-2013
Degree: Student essay
Keywords: personligt varumärke, narrativ identitet, professionella nätverk, kommunikationsplan
Abstract: Uppsatsen problematiserar begreppet "personligt varumärke" med avseende på personlig identitet, intersektionalitetsperspektiv och moraliska perspektiv. En mall för en kommunikationsplan utarbetas för den som har, eller vill bygga upp, ett eget personligt varumärke.
URI: http://hdl.handle.net/2077/34696
Appears in Collections:Magisteruppsatser/ Institutionen för filosofi, lingvistik och vetenskapsteori

 

 

© Göteborgs universitet 2011