Now showing items 1-4 of 4

    • Djur som intervention. Ur ett professionellt perspektiv 

      Axelsson, Karin; Larsson, Rickard; Norström, Cathrine (2012-02-12)
      Den här uppsatsen vill exemplifiera och beskriva hur interaktionen mellan människor och djur kan användas i socialt arbete. Genom kvalitativa intervjuer med professionella som använder djur i vardagen. Allt från vårdhundar ...
    • Establishing Project Based Learning1 - Emphasizing Assessment, Examination and Feedback 

      Melin, Ulf; Axelsson, Karin; Cronholm, Stefan; Wedlund, Tommy (Myndigheten för nätverk och samarbete inom högre utbildning, 2006)
      In the project we have worked with the main objective to evaluate, improve and develop new assessment, examination and feedback forms for students working in projects. We have developed capabilities to assess and examine ...
    • Modeller för lärandemål 

      Melin, Ulf; Axelsson, Karin; Wedlund, Tommy; Hjalmarsson, Anders; Keller, Christina (Myndigheten för nätverk och samarbete inom högre utbildning, 2010)
      The point of departure for the present project was the Degree Ordinance (SFS 2006:1053). Keywords as knowledge, understanding, ability, skills, assessment, and perspectives are focused. When applying learning outcomes the ...
    • Tag Questions in Fiction Dialogue 

      Axelsson, Karin (2011-04-19)
      This study investigates the use of tag questions (TQs) in British English fiction dialogue by making comparisons to spoken conversation. Data has been retrieved from two subcorpora of the British National Corpus (BNC): a ...