GUPEA >
Gothenburg University Library / Göteborgs universitetsbibliotek >
Publikationsarkiv för NSHU - Myndigheten för nätverk och samarbete inom högre utbildning >
Rapporter från NSHU >

Modeller för lärandemål


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2077/22002

Files in This Item:

File Description SizeFormat
gupea_2077_22002_1.pdf252KbAdobe PDF
View/Open
Title: Modeller för lärandemål
Other Titles: – välreflekterad bedömning
Authors: Melin, Ulf
Axelsson, Karin
Wedlund, Tommy
Hjalmarsson, Anders
Keller, Christina
Issue Date: 2010
Extent: 15 s.
Publication type: report
Publisher: Myndigheten för nätverk och samarbete inom högre utbildning
Organization: Linköpings universitet
Högskolan i Borås
Internationella Handelshögskolan i Jönköping
Högskolan Dalarna
Series/Report no.: Rapporter från NSHU
Keywords: Lärandemål
Lärande
Didaktik
Kursdesign
Informatikutbildning
Informatik
Abstract: The point of departure for the present project was the Degree Ordinance (SFS 2006:1053). Keywords as knowledge, understanding, ability, skills, assessment, and perspectives are focused. When applying learning outcomes the need for assessment of student achievements vs. learning outcomes is highlighted. The work with learning outcomes has a great potential - but challenges are present as described in the project. In order to be able to perform reflected assessment of student achievements we have ... more
URI: http://hdl.handle.net/2077/22002
Appears in Collections:Rapporter från NSHU

This item has been viewed 131 times.

 

 

© Göteborgs universitet 2011