GUPEA >
Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten >
Department of Education and Special Education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (2010-) >
Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik >

Tal, resonemang och representationer - en interventionsstudie i matematik i förskoleklass


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2077/41220

Files in This Item:

File Description SizeFormat
gupea_2077_41220_1.pdf708KbAdobe PDF
View/Open
Title: Tal, resonemang och representationer - en interventionsstudie i matematik i förskoleklass
Authors: Sterner, Görel
Issue Date: 2015
Extent: 112 s.
Publication type: licentiate thesis
Organization: Göteborgs universitet; Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Keywords: Matematik
Intervention
Tal
Resonemang
Representationer
URI: http://hdl.handle.net/2077/41220
Appears in Collections:Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik

 

 

© Göteborgs universitet 2011