Show simple item record

dc.contributor.authorWadbring, Ingela
dc.date.accessioned2015-08-11T12:39:26Z
dc.date.available2015-08-11T12:39:26Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1101-4679
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/40103
dc.language.isoswesv
dc.publisherInstitutionen för journalistik och masskommunikationsv
dc.relation.ispartofseriesArbetsrapportsv
dc.relation.ispartofseries49sv
dc.subjectmediasv
dc.subjectkommunikationsv
dc.subjectgratistidningsv
dc.titleFrån annonsblad till tidningar? Decenniers utveckling av lokala gratistidningarsv
dc.typeTextsv
dc.type.svepreportsv
dc.gup.originGöteborgs universitet. Samhällsvetenskapliga fakultetenswe
dc.gup.originGöteborg University. Faculty of Social Scienceeng
dc.gup.departmentInstitutionen för journalistik och masskommunikation (JMG)swe
dc.gup.departmentDepartment of Journalism and Mass Communication (JMG)eng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record