Show simple item record

dc.contributor.authorHedman, Ulrika
dc.date.accessioned2015-07-01T12:32:39Z
dc.date.available2015-07-01T12:32:39Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1101-4679
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/39726
dc.language.isoswesv
dc.publisherInstitutionen för journalistik och masskommunikationsv
dc.relation.ispartofseriesArbetsrapportsv
dc.relation.ispartofseries40sv
dc.subjectmediasv
dc.subjectkommunikationsv
dc.subjectflerkanalspubliceringsv
dc.subjectmedielogiksv
dc.subjectwebbsv
dc.subjectnyhetvärderingsv
dc.title"Har ni nåt webbigt?" En fallstudie av Göteborgs-Postens flerkanalspublicering: Redaktionell organisering och arbetsrutiner, nyhetsvärdering samt medielogiksv
dc.typeTextsv
dc.type.svepreportsv
dc.gup.originGöteborgs universitet. Samhällsvetenskapliga fakultetenswe
dc.gup.originGöteborg University. Faculty of Social Scienceeng
dc.gup.departmentInstitutionen för journalistik och masskommunikation (JMG)swe
dc.gup.departmentDepartment of Journalism and Mass Communication (JMG)eng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record