GUPEA >
Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten >
Department of Education, Communication and Learning / Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande, IPKL (2010-) >
Rapporter >

Teknologi och barns läroprocesser i förskola, fritidshem och skola : svensk sammanfattning och reflektion över den europeiska studien STEPS, ’Study of the impact of technology in primary schools’


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2077/32340

Files in This Item:

File Description SizeFormat
gupea_2077_32340_1.pdfReport25418KbAdobe PDF
View/Open
Title: Teknologi och barns läroprocesser i förskola, fritidshem och skola : svensk sammanfattning och reflektion över den europeiska studien STEPS, ’Study of the impact of technology in primary schools’
Authors: Klerfelt, Anna
Issue Date: 2013
Extent: 160 s.
Publication type: report
Publisher: Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
URI: http://hdl.handle.net/2077/32340
Appears in Collections:Rapporter

 

 

© Göteborgs universitet 2011