• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Social Science / Samhällsvetenskapliga fakulteten
  • JMG Department of Journalism, Media and Communication/ Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Social Science / Samhällsvetenskapliga fakulteten
  • JMG Department of Journalism, Media and Communication/ Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Från MEDIA LITERACY till MEDIEKUNNIGHET. Lärares uppfattning och förståelse av begreppen mediekunnighet och IKT i skolan och deras syn på medieundervisning.

URI
http://hdl.handle.net/2077/32107
Collections
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
View/Open
Lic.avhandling (3.104Mb)
Date
2013-01-25
Author
Oxstrand, Barbro
Keywords
Media literacy
Mediekunnighet
Kritisk medieförståelse
Mediekommunikation
IKT
IT i skolan
Medieundervisning
Grundskola
Lärare
Lärares stödjande roll
Aktivt medborgarskap
Demokratiskt samhälle
Parintervjuer
Föreställningskarta
Publication type
licentiate thesis
Series/Report no.
Göteborgsstudier i journalistik, medier och kommunikation
68
Language
swe
Metadata
Show full item record

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV