GUPEA >
Student essays / Studentuppsatser >
Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen >
Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen >

Customer Relationship Management - En studie om Volvos strävan att sätta kunden i fokus -


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2077/30554

Files in This Item:

File Description SizeFormat
gupea_2077_30554_1.pdf2578KbAdobe PDF
View/Open
Title: Customer Relationship Management - En studie om Volvos strävan att sätta kunden i fokus -
Authors: Gustavsson, Anders
Gustafsson, Markus
Issue Date: 5-Oct-2012
Degree: Student essay
Series/Report no.: Logistik
11/12:23
Abstract: Fordonsbranschen präglas idag av kraftig konkurrens där produkterna allt mer efterliknar varandra. Samtidigt har kundernas beteende kraftig förändrats och samma saker eftersträvas inte av kunderna som för bara ett par år sedan. För att skilja sig mot konkurrenterna idag gäller det att jobba med mjuka värden som till exempel kundhantering. För Volvo Personvagnar Sverige AB innebär detta ett enormt arbete som Sveriges största bilmärke ... more
URI: http://hdl.handle.net/2077/30554
Appears in Collections:Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen

This item has been viewed 196 times.

 

 

© Göteborgs universitet 2011