GUPEA >
Student essays / Studentuppsatser >
Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen >
Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen >

PR 2.0 -En kvalitativ studie av vilken typ av känslor som väcks hos konsumenterna vid digitala PR-kampanjer


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2077/29401

Files in This Item:

File Description SizeFormat
gupea_2077_29401_1.pdf4635KbAdobe PDF
View/Open
Title: PR 2.0 -En kvalitativ studie av vilken typ av känslor som väcks hos konsumenterna vid digitala PR-kampanjer
Authors: Hallberg, Emelie
Lundberg, Emelie
Issue Date: 19-Jun-2012
Degree: Student essay
Keywords: Public Relations
Emotional Marketing
Feelings
Attitudes
Emotion
Internet
Social Media
Advertising attitudes
URI: http://hdl.handle.net/2077/29401
Appears in Collections:Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen

 

 

© Göteborgs universitet 2011