Från "Word of Mouth" till "Electronic Word of Mouth" En studie i hur begreppets innebörd förändras över tiden
Degree
Student essay
View/ Open
Date
2012-06-19Author
Stranne, Victoria
Turesson, Marcus
Keywords
Word of Mouth
Electronic Word of Mouth
Word of Mouse
Online Word of Mouth
Internet Word of Mouth
Language
swe
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Snuff-induced lesions : a clinical and experimental study
Hirsch, Jan-Michaél, 1945- (1983) -
Friendvertising - De som delar men inte tror sig dela
Fris Åsum, Sofia; Gustafsson, Angelica; Hall, Matilda (2014-08-26)Titel: Friendvertising - De som delar men inte tror sig dela Författare: Sofia Fris Åsum, Angelica Gustafsson och Matilda Hall Uppdragsgivare: Institutionen för journalistik, medier och kommunikation, Göteborgs ... -
REKLAMENS UPPLEVDA TROVÄRDIGHET - En studie om unga kvinnors uppfattning och värdering av reklamens trovärdighet på det sociala mediet Instagram
Rönnvall, Linn; Özaras, Sofie (2022-02-24)Syfte: Studiens huvudsakliga syfte är att studera huruvida unga svenska tjejer mellan åldrarna 20-25 år uppfattar trovärdigheten av reklam på sociala medieplattformen Instagram. Värderas reklamens trovärdighet olika ...