dc.contributor.author | Reis, Maria | |
dc.date.accessioned | 2011-11-17T16:00:09Z | |
dc.date.available | 2011-11-17T16:00:09Z | |
dc.date.issued | 2011-11-17 | |
dc.identifier.isbn | 978-91-7346-713-1 | |
dc.identifier.issn | 0436-1121 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/27889 | |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.relation.ispartofseries | ACTA | sv |
dc.relation.ispartofseries | 314 | sv |
dc.subject | matematik | sv |
dc.subject | yngre barn | sv |
dc.subject | variationsteori | sv |
dc.subject | dimensioner av variation | sv |
dc.subject | differentiera | sv |
dc.subject | lärande i förskolan | sv |
dc.subject | toddlare | sv |
dc.title | Att ordna, från ordning till ordning. Yngre förskolebarns matematiserande | sv |
dc.type | Text | |
dc.type.svep | Doctoral thesis | |
dc.gup.mail | maria.reis@hb.se | sv |
dc.type.degree | Doctor of Philosophy | sv |
dc.gup.origin | Göteborgs universitet. Utbildningsvetenskapliga fakulteten | swe |
dc.gup.origin | University of Gothenburg. Faculty of Education | eng |
dc.gup.department | Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies ; Institutionen för didaktik och pedagogisk profession | sv |
dc.gup.price | 212. | |
dc.gup.defenceplace | Fredagen den 9 december 2011, kl.10.00, sal M402 vid Högskolan i Borås | sv |
dc.gup.defencedate | 2011-12-09 | |
dc.gup.dissdb-fakultet | UF | |