• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Visar i datumordning 
  •   Startsida
  • The Artistic Faculty / Konstnärliga fakulteten
  • HDK­-Valand - Academy of Art and Design / HDK-Valand - Högskolan för konst och design (2020-)
  • Licentiatuppsatser / HDK-Valand - Högskolan för konst och design (2020-)
  • Visar i datumordning
  •   Startsida
  • The Artistic Faculty / Konstnärliga fakulteten
  • HDK­-Valand - Academy of Art and Design / HDK-Valand - Högskolan för konst och design (2020-)
  • Licentiatuppsatser / HDK-Valand - Högskolan för konst och design (2020-)
  • Visar i datumordning
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visar i datumordning:

Sortera efter:

Ordning:

Resultat:

Visas titlar 1-4 av 4

  • Titel
  • Publiceringsdatum
  • Inmatningsdatum
  • stigande
  • fallande
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Slöjdundervisning och digitala verktyg 

      Segelman, Anna (2024)
      Denna licentiatuppsats syftar till att undersöka vad digitala verktyg erbjuder lärare och elever i årskurs nio i slöjdundervisning. Licentiatuppsatsen består av två empiriska studier, som benämns lärarstudien och elevstudien. ...
    • Expanderande klassrum – en didaktisk studie om killars deltagande i bildundervisning 

      Palmér, Lova (2024)
      Syftet med licentiatstudien i bildpedagogik är att undersöka hur likvärdighet i skolämnet bild kan utvecklas med tanke på könsskillnader som lyfts fram i Skolverkets Nationella utvärdering för bild, 2015. Tidigare forskning ...
    • Sårbarhet i rörelse – konstnärliga processer som möjlighetsrum i bildundervisning 

      Desport, Sophia (2024)
      This study takes its starting point in the vulnerable situation in which students find themselves when engaged in the uncertain, risk-filled work of artistic processes, where they are simultaneously being graded. The ...
    • Estetiska uttryck som pedagogiska aktörer i slöjdundervisning 

      Elisabet, Jagell (2024)
      This study takes its starting point in the vulnerable situation in which students find themselves when engaged in the uncertain, risk-filled work of artistic processes, where they are simultaneously being graded. The ...

      DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
      gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
      Theme by 
      Atmire NV
       

       

      Visa

      VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

      Mitt konto

      Logga inRegistrera dig

      DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
      gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
      Theme by 
      Atmire NV