• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies / Institutionen för didaktik och pedagogisk profession(2010-)
  • Nordlab-SE
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies / Institutionen för didaktik och pedagogisk profession(2010-)
  • Nordlab-SE
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Grönskande är naturvetenskapliga teorier!

Övrig beskrivning
NORDLAB-SE är en rapportserie som gavs ut under åren 1995-2003 med material som fortfarande är användbart. Den behandlar, i form av ett antal 'workshops', några aspekter av naturvetenskap. Ett genomgående drag är att de tar upp forskningsresultat angående elevers vardagsföreställningar om naturvetenskapliga företeelser. Syftet är att presentera dessa resultat och stimulera till att vidareutveckla skolans naturvetenskapliga undervisning.
URL:
https://hdl.handle.net/2077/79275
Samlingar
  • Nordlab-SE
Fil(er)
1456242_nat3.pdf (231.7Kb)
Datum
2003
Författare
Andersson, Björn
Bach, Frank
Frändberg, Birgitta
Jansson, Ingrid
Kärrqvist, Christina
Nyberg, Eva
Wallin, Anita
Zetterqvist, Ann
Nyckelord
ämnesdidaktik
naturvetenskap
teknik
naturvetenskapens karaktär
naturvetenskapligt arbetssätt
Publikationstyp
report
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV