| dc.contributor.author | Yusofi, Nilab | |
| dc.contributor.author | Akbari, Zulaikha | |
| dc.contributor.author | Mosazadeh, Sabina | |
| dc.date.accessioned | 2023-10-19T09:29:52Z | |
| dc.date.available | 2023-10-19T09:29:52Z | |
| dc.date.issued | 2023-10-19 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/2077/78843 | |
| dc.language.iso | swe | en |
| dc.subject | högläsning, delaktighet, litteracitet, sociokulturellt perspektiv, proximal utvecklingszon, scaffolding, mediering, appropriering | en |
| dc.title | Högläsning i förskolan -En kvalitativ intervjustudie av förskollärares arbete och förhållningssätt kring högläsning samt dess implikationer på barns fortsatta skolgång | en |
| dc.type | Text | eng |
| dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | |
| dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | |
| dc.type.uppsok | M2 | |
| dc.contributor.department | Univerty of Gothemburg/Department of education, communication and learning | eng |
| dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande | swe |
| dc.contributor.department | Univerty of Gothemburg/Department of education, communication and learning | eng |
| dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande | swe |
| dc.type.degree | Student essay | eng |