Show simple item record

dc.contributor.authorYusofi, Nilab
dc.contributor.authorAkbari, Zulaikha
dc.contributor.authorMosazadeh, Sabina
dc.date.accessioned2023-10-19T09:29:52Z
dc.date.available2023-10-19T09:29:52Z
dc.date.issued2023-10-19
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2077/78843
dc.language.isosween
dc.subjecthögläsning, delaktighet, litteracitet, sociokulturellt perspektiv, proximal utvecklingszon, scaffolding, mediering, approprieringen
dc.titleHögläsning i förskolan -En kvalitativ intervjustudie av förskollärares arbete och förhållningssätt kring högläsning samt dess implikationer på barns fortsatta skolgången
dc.typeTexteng
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniverty of Gothemburg/Department of education, communication and learningeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärandeswe
dc.contributor.departmentUniverty of Gothemburg/Department of education, communication and learningeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärandeswe
dc.type.degreeStudent essayeng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record