• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education, communication and learning / Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande (IPKL)
  • Kandidatuppsatser (IPKL)
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education, communication and learning / Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande (IPKL)
  • Kandidatuppsatser (IPKL)
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Högläsning i förskolan -En kvalitativ intervjustudie av förskollärares arbete och förhållningssätt kring högläsning samt dess implikationer på barns fortsatta skolgång

Examinationsnivå
Student essay
URL:
https://hdl.handle.net/2077/78843
Samlingar
  • Kandidatuppsatser (IPKL)
Fil(er)
LÖXA2G_V23_0Nilab Yusofi Sabina Mosazadeh Zulaikha Akbari.pdf (839.5Kb)
Datum
2023-10-19
Författare
Yusofi, Nilab
Akbari, Zulaikha
Mosazadeh, Sabina
Nyckelord
högläsning, delaktighet, litteracitet, sociokulturellt perspektiv, proximal utvecklingszon, scaffolding, mediering, appropriering
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV