• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
Search 
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Search
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kärlekens många ansikten. Ett lärstilsprojekt vid en kommunal gymnasieskola, baserat på Dunn & Dunns Learning Style Model. 

Dyne, Ellinor (2009-03-30)
Syfte och frågeformuleringar Uppsatsens syfte är att undersöka om Dunn & Dunns Learning Style Model kan vara en metod som är skolutvecklande samt om modellen möjliggör att elever motiveras och engageras i sina ...
Thumbnail

Gamification som metod för användarengagemang - En explorativ studie av tre svenska företags inställning till ett nytt sätt att engagera och behålla kunder på nätet 

Hemberg, Tor (2012-09-24)
I dagens värld får konsumenter en uppsjö av produkter och tjänster kastade över sig på nätet. Företagen får inte många chanser att lyckas locka kunder med sina erbjudanden av dessa produkter och tjänster. Konsumenten har ...
Thumbnail

Relationship status: Corporate Om människors relationer med företag 

Fogelqvist, Anna-Maria; Raswill, Tor; Unger, Amanda (2015-08-13)
Titel: Relationship status: Corporate - Om människors relationer med företag Författare: Anna-Maria Fogelqvist, Tor Raswill och Amanda Unger Kurs: Examensarbete i medie- och kommunikationsvetenskap. Institutionen ...
Thumbnail

Gamification – Spelelement och speldesign i arbetslivet 

Kullberg, Daniel; Zenténius, Johan (2015-03-16)
Syftet med studien är att bidra till kunskap och förståelse kring fenomenet gamification. Denna kartläggning bidrar till att klargöra för- och nackdelar, möjligheter och risker samt eventuella fallgropar med gamification. ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorDyne, Ellinor (1)Fogelqvist, Anna-Maria (1)Hemberg, Tor (1)Kullberg, Daniel (1)Raswill, Tor (1)Unger, Amanda (1)Zenténius, Johan (1)Subject
engagemang (4)
motivation (4)
allmänhet (1)flow (1)företag (1)företags kommunikation (1)förtroende (1)Gamification (1)gamification (1)Gamification-element (1)... View MoreDate Issued2015 (2)2009 (1)2012 (1)Has File(s)Yes (4)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV