Sökning
Visas titlar 1-5 av 5
Lek och lärande. En undersökning om pedagogers syn på barns lärande genom leken i förskolan
(Göteborgs universitet. Utbildnings- och forskningsnämnden för lärarutbildning, 2005)
Abstract
Arbetets art: Examensarbete, 10 poäng, Institutionen för pedagogik och
didaktik vid Göteborgs Universitet
Titel: Lek och lärande. En undersökning om pedagogers syn på
barns lärande genom leken i förskolan
Antal ...
Matematik i förskola och förskoleklass – En kvalitativ undersökning om förskollärares arbete med matematik
(Göteborgs universitet. Utbildnings- och forskningsnämnden för lärarutbildning, 2005)
Abstrakt
Institution Institution för pedagogik och didaktik
Författare Emma Eriksson och Maria Olin
Arbetets titel Matematik i förskola och förskoleklass – En kvalitativ undersökning om förskollärares arbete med ...
Social kompetens i förskolan
(Göteborgs universitet. Utbildnings- och forskningsnämnden för lärarutbildning, 2005)
Abstract
Arbetets titel: Social kompetens i förskolan
Arbetets art: Examensarbete i det allmänna utbildningsområdet för
lärarprogrammet, 140p
Sidantal: 30
Författare: Katrin Holmqvist och Malin Ohlsson
Handledare: ...
– Det är en av de tuffaste utmaningarna… En studie om förskollärares syn på hur man kan hjälpa barn till social lek
(Göteborgs universitet. Utbildnings- och forskningsnämnden för lärarutbildning, 2005)
ABSTRACT
Arbetets titel – Det är en av de tuffaste utmaningarna… En studie om
förskollärares syn på hur man kan hjälpa barn till social lek
Arbetets art examensuppsats i det allmänna utbildningsområdet för
lärarprogrammet ...
Social kompetens i förskolan. En studie om förskollärares resonemang kring social kompetens.
(Göteborgs universitet. Utbildnings- och forskningsnämnden för lärarutbildning, 2005)
Abstract
Arbetets titel Social kompetens i förskolan. En studie om förskollärares resonemang kring social kompetens.
Arbetets art Examensarbete inom det allmänna utbildningsområdet på lärarutbildningen, vid Göteborgs ...