Sökning
Visas titlar 1-3 av 3
Organising for EVENT MARKETING in Order to Change Brand Image and Increase Sales
(2001)
“A product is something that is made in a factory; a brand is something that is
bought by a customer. A product can be copied by a competitor; a brand is
unique. A product can be quickly outdated; a successful brand is ...
Skapande och återskapande av genus i läromedel. Diskursanalys av fem läromedel i NO-ämnena med avseende på genus.
(2008)
De flesta lärare använder läroböcker i sin undervisning. Det innebär att dessa böcker har en
påverkan på skolans verksamhet och därför bör uppnå de normativa föreskrifter som styr
skolans verksamhet.
Jag ...
ANVÄNDANDET AV KOSTNADSMODELLER VID UPPHANDLING AV IS En komparativ studie mellan leverantörer och kunder
(2004)
Denna studie jämför hur leverantörer och kunder använder kostnadsmodeller vid upphandling av informationssystem (IS). Syftet med studien var att kartlägga användandet av kostnadsmodeller och att göra en komparativ analys ...