Sökning
Visas titlar 1-4 av 4
Kärlekens många ansikten. Ett lärstilsprojekt vid en kommunal gymnasieskola, baserat på Dunn & Dunns Learning Style Model.
(2009-03-30)
Syfte och frågeformuleringar
Uppsatsens syfte är att undersöka om Dunn & Dunns Learning Style Model kan vara en metod som är skolutvecklande samt om modellen möjliggör att elever motiveras och engageras i sina ...
Gamification som metod för användarengagemang - En explorativ studie av tre svenska företags inställning till ett nytt sätt att engagera och behålla kunder på nätet
(2012-09-24)
I dagens värld får konsumenter en uppsjö av produkter och tjänster kastade över sig på
nätet. Företagen får inte många chanser att lyckas locka kunder med sina erbjudanden av
dessa produkter och tjänster. Konsumenten har ...
Relationship status: Corporate Om människors relationer med företag
(2015-08-13)
Titel: Relationship status: Corporate - Om människors relationer med företag
Författare: Anna-Maria Fogelqvist, Tor Raswill och Amanda Unger
Kurs: Examensarbete i medie- och kommunikationsvetenskap. Institutionen ...
Gamification – Spelelement och speldesign i arbetslivet
(2015-03-16)
Syftet med studien är att bidra till kunskap och förståelse kring fenomenet gamification. Denna kartläggning bidrar till att klargöra för- och nackdelar, möjligheter och risker samt eventuella fallgropar med gamification. ...