Search
Now showing items 1-7 of 7
Online customer experience, satisfaction and repurchase intention for online clothing retailing
(2017-06-30)
Purpose – The purpose of this study is to describe and analyze the factors of online customer experience and test their effect on satisfaction in an online clothing retailing context. Additionally, the purpose is test the ...
Nail it! - The impact of creative product variant names on purchase intention for cosmetics
(2014-12-05)
In this study we examine if creative product names impact consumers’ purchase intention for cosmetics. By combining previous literature about creativity, branding, self-congruity and hedonic consumption we hypothesised ...
Att välja det minst onda - en kvalitativ studie om kvinnors skrivna upplevelser av illegal, medicinsk abort via internet
(2016-02-10)
Syftet med denna uppsats var att bidra med kunskap om kvinnorna i studiens
skrivna upplevelser av att ha genomfört en illegal, medicinsk abort i hemmiljö
genom att inta mifepristone och misoprostol de beställt via en ...
Självförverkligande - På ett manligt sätt. En kvalitativ studie om unga mäns identitetsskapande och självpresentation på Instagram
(2019-02-07)
Syfte: Att undersöka unga mäns upplevelser, uppfattningar och erfarenheter kring identitetsskapande och självpresentation på Instagram
Teori: Identitetsteori, Symbolisk interaktionism, Sociala jämförelse teori
Metod: ...