Show simple item record

dc.contributor.authorRoxenholt, Anna
dc.date.accessioned2022-12-08T14:31:59Z
dc.date.available2022-12-08T14:31:59Z
dc.date.issued2022-12-08
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2077/74393
dc.description.abstractEn konstnärlig process kan många gånger vara eller kännas väldigt abstrakt och det här examensarbetet är ett försök att bena ut och konkretisera just en sådan process. Genom att testa nya infallsvinklar och konstnärliga former samt dokumentera olika steg i mitt projekt, ville jag hitta sätt att förena olika sidor av mitt konstnärskap i ett uttryck som känns relevant för mig nu. Jag beskriver arbetet inför, under och efter Swimmers, en audiovisuell föreställning baserad på människors minnen av att lära sig simma. Jag undersöker min egen fascination för simning och vatten och huruvida den står i förhållande till mina konstnärliga uttryck, samt inser vikten av att som konstnär få lov att experimentera med och utveckla projekt i en skyddad verkstad.en
dc.language.isosween
dc.subjectmusiken
dc.subjectvattenen
dc.subjectsimningen
dc.subjectkonstnärlig processen
dc.subjectkonstnärligt samarbeteen
dc.titleJAG STRÖMMAR, JAG FLÖDAR, JAG SIMMAR, JAG FLYTERen
dc.typeText
dc.setspec.uppsokFineArt
dc.type.uppsokH2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Academy of Music and Dramaeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Högskolan för scen och musikswe
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record