Show simple item record

dc.contributor.authorLindqvist, Alva
dc.contributor.authorCarlsson, Hannah
dc.date.accessioned2022-08-16T11:49:49Z
dc.date.available2022-08-16T11:49:49Z
dc.date.issued2022-08-16
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2077/73356
dc.language.isosween
dc.relation.ispartofseriesManagement och organisation 22:29en
dc.subjectButikskomplement, förväntningar, kundtillfredsställelse, generationsteori, geografisk-, demografisk- samt psykografisk segmenteringen
dc.titleVilka faktorer bör företag beakta vid utveckling av centrala butikskomplement? En kvantitativ studie om förväntningar och kundtillfredsställelse av IKEAs citybutiker och planeringsstudiosen
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Business Administrationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenswe
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record