Search
Now showing items 1-7 of 7
I gratistidningsland
(2005)
Journalister och deras publik. Förhållningssätt bland svenska journalister
(2009-10-05)
Journalists and their audience aims to explore and explain journalists´ approach to the audience. Fulfilling the normative assignment as advocates of the audience usually means balancing between professional ideals and ...
2003 års Publicistiska bokslut, del 2. Sportens olika sidor: männens och de manliga sporternas revir
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2004)
Fokus på unga vuxna. Sociala förändringar och växande medieutbud skapar nya medievanor bland unga
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2007)
Nya svenskar och svenska medier
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2005)
Journalist '18. Huvudresultat från den svenska journalistundersökningen
(Göteborgs universitet, 2023-11-16)
Journalist ’18 är den sjunde nationella journalistundersökningen som sedan 1989 har genomförts vid institutionen för journalistik, medier och kommunikation vid Göteborgs universitet (JMG). Undersökningen genomfördes som ...