Search
Now showing items 1-4 of 4
EN ANALYS AV LUNDS ÖSTRA STADSFÖRSAMLINGS KOMMUNIKATION MED NYINFLYTTADE MEDLEMMAR
(2016-11-15)
Undersöka Lunds östra stadsförsamlings kommunikation med nyinflyttade medlemmar och jämföra med hur målgruppen upplever kommunikationen för att kunna rekommendera förbättringsförslag. En nulägesanalys kartlägger den ...
Polisens medialiserade arena - En studie om strategisk kommunikation och identitetsskapande på Instagram
(2020-06-23)
Syfte: Det centrala syftet med denna magisteruppsats är att utöka kunskapen om hur
polisen porträtterar sig själva och sin yrkesidentitet på Instagram, samt att belysa hur porträtteringen fungerar som strategisk ...
I skärningspunkten mellan central och lokal styrning. En undersökning av kommunikatörens roll på sex institutioner vid Göteborgs universitet
(2018-10-29)
Kommunikation blir ett allt viktigare inslag på svenska universitet när universiteten förväntas
marknadsföra sig på en internationell marknad. Idén om ”integrerad kommunikation”, det vill säga att tala utifrån en gemensam ...
(Re)Branding the Humanities? A Qualitative Content Analysis of the Portrayal of the Humanities’ at Seven Higher Education Institutions in Sweden during 2015-2016
(2016-12-02)
The aim of this essay is to through descriptive qualitative content analysis investigate how seven different institutions of higher education in Sweden present the Humanities, and what kind of brand
identity that emerges ...