Search
Now showing items 1-3 of 3
Varumärkets digitala framträdande: en studie om Volvo Cars nätbaserade marknadsföring och varumärkesidentitet
(2021-10-27)
Det centrala syftet är att utöka kunskapen och ge läsaren en inblick i hur Volvo Cars framställer sin varumärkesidentitet samt hur företaget förhåller sig till företagets branschperspektiv i marknadsföringen. Syftet grundar ...
Varumärkets digitala framträdande
(2021-09-10)
Syfte: Det centrala syftet är att utöka kunskapen och ge läsaren en inblick i hur Volvo Cars framställer sin varumärkesidentitet samt hur företaget förhåller sig till företagets branschperspektiv i marknadsföringen. Syftet ...
Polisens medialiserade arena - En studie om strategisk kommunikation och identitetsskapande på Instagram
(2020-06-23)
Syfte: Det centrala syftet med denna magisteruppsats är att utöka kunskapen om hur
polisen porträtterar sig själva och sin yrkesidentitet på Instagram, samt att belysa hur porträtteringen fungerar som strategisk ...