Search
Now showing items 1-3 of 3
Att umgås med reklam – en kvalitativ studie om reklam i sociala medier ur ett offentlighetsperspektiv
(2015-08-13)
Titel: Att umgås med reklam – en kvalitativ studie om reklam
i sociala medier ur ett offentlighetsperspektiv
Författare: Wilhelm Golinski & Matilda Wåger
Uppdragsgivare: Marie Grusell, Göteborgs universitet (JMG)
Kurs: ...
Friendvertising - De som delar men inte tror sig dela
(2014-08-26)
Titel: Friendvertising - De som delar men inte tror sig dela
Författare: Sofia Fris Åsum, Angelica Gustafsson och Matilda Hall
Uppdragsgivare: Institutionen för journalistik, medier och kommunikation, Göteborgs ...
FIGHTEN OM FLÖDET En kvalitativ studie om kvinnliga användares uppfattningar om företag på Instagram
(2016-02-11)
Examensarbete: 15 hp
Kurs: Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap
Nivå: Grundnivå
Termin/år: Ht 2015
Handledare: Marie Grusell
Examinator: Malin Sveningson
Antal ord:
15 360 exkl. referenser och ...