Search
Now showing items 1-3 of 3
Vad fort det går! – en studie av offentliga verksamheters inställning och lärande av krishantering i sociala medier
(2013-02-12)
Titel: Vad fort det går! – en studie av offentliga verksamheters inställning och lärande av krishantering i sociala medier
Författare: Jesper Franke och Johanna Lyngarth
Uppdragsgivare: Bengt Johansson, JMG
Kurs: ...
Fansidans framgång En kvalitativ studie av företags kommunikation på Facebook
(2013-09-20)
Titel: Fansidans framgång – En kvalitativ studie av företags kommunikation på Facebook
Författare: Lina Anglert, Daniella Pettersson och Birgitta Sjölund
Uppdragsgivare: Start Communication och More PR
Kurs: Examensarbete ...
Användarvillkor på användarnas villkor? En kvalitativ studie som undersöker ungdomars inställning till personlig integritet på sociala medier
(2013-09-20)
Titel: Användarvillkor på användarnas villkor?
Författare: Erla Andersson
Uppdragsgivare: Nowa Kommunikation
Kurs: Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap (15 hp) vid institutionen för
journalistik, medier ...