Search
Now showing items 1-4 of 4
”Blir man tjock om man äter när man är mätt?” - En studie om bloggar och hur de inverkar på unga tjejers identitetskapande
(2012-09-07)
Institution: Enheten för medie- och kommunikationsvetenskap
Titel: ”Blir man tjock om man äter när man är mätt?”
- En studie om bloggar och hur de inverkar på unga tjejers identitetskapande
Författare: Andrea Hacker, ...
Det som händer på Facebook stannar på CV:t – En kvalitativ studie kring arbetssökandes inställning till social rekrytering
(2012-09-06)
Titel: Det som händer på Facebook stannar på CV:t – En kvalitativ studie kring arbetssökandes
inställning till social rekrytering
Författare: Jenny Svensson och Emelie Carlsson
Kurs: Examensarbete i medie- och ...
Strategisk kriskommunikation 2.0? En uppsats om strategisk kriskommunikation i sociala medier
(2012-08-31)
Titel: Strategisk kriskommunikation 2.0? – En uppsats om strategisk kriskommunikation i sociala medier. Författare: Joseph Borenstein. Uppdragsgivare: Cohn & Wolfe. Kurs: Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap. ...
”Det sitter i ryggmärgen” – En kvalitativ studie av bloggande frilansjournalister
(2012-09-06)
Titel ”Det sitter i ryggmärgen” – En kvalitativ studie av bloggande frilansjournalister
Författare Caroline Hanner & Rebecca Johansson
Kurs Examensarbete i medie- och
kommunikationsvetenskap, Göteborgs universitet
Termin ...