Search
Now showing items 1-3 of 3
SPONSRAD VÄNSKAP En studie om reklam i podcasts
(2016-09-08)
Examensarbete: 15 hp
Program: Medie- och kommunikationsvetenskap
Nivå: Grundnivå
Termin/år: VT 2016
Handledare: Marie Grusell
Syfte: Syftet med denna studie är att få fördjupad kunskap om lyssnarens upplevelse av
reklam ...
Att umgås med reklam – en kvalitativ studie om reklam i sociala medier ur ett offentlighetsperspektiv
(2015-08-13)
Titel: Att umgås med reklam – en kvalitativ studie om reklam
i sociala medier ur ett offentlighetsperspektiv
Författare: Wilhelm Golinski & Matilda Wåger
Uppdragsgivare: Marie Grusell, Göteborgs universitet (JMG)
Kurs: ...
Friendvertising - De som delar men inte tror sig dela
(2014-08-26)
Titel: Friendvertising - De som delar men inte tror sig dela
Författare: Sofia Fris Åsum, Angelica Gustafsson och Matilda Hall
Uppdragsgivare: Institutionen för journalistik, medier och kommunikation, Göteborgs ...