Search
Now showing items 1-3 of 3
SPONSRAD VÄNSKAP En studie om reklam i podcasts
(2016-09-08)
Examensarbete: 15 hp
Program: Medie- och kommunikationsvetenskap
Nivå: Grundnivå
Termin/år: VT 2016
Handledare: Marie Grusell
Syfte: Syftet med denna studie är att få fördjupad kunskap om lyssnarens upplevelse av
reklam ...
FIGHTEN OM FLÖDET En kvalitativ studie om kvinnliga användares uppfattningar om företag på Instagram
(2016-02-11)
Examensarbete: 15 hp
Kurs: Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap
Nivå: Grundnivå
Termin/år: Ht 2015
Handledare: Marie Grusell
Examinator: Malin Sveningson
Antal ord:
15 360 exkl. referenser och ...
EN SCROLLANDE GENERATION En kvalitativ studie om unga användares inställning till reklam på Instagram
(2016-02-10)
Examensarbete: 15 hp
Program: Medie- och kommunikationsvetenskap vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation, Göteborgs universitet
Nivå: Grundnivå
Termin/år: Höstterminen 2015
Handledare: Malin ...