Search
Now showing items 1-3 of 3
Skjut inte på Kulturtanten med hagelbössa - hon kommer ändå! En kvalitativ studie om scenkonstverksamheters externa kommunikation
(2014-02-13)
Titel: Skjut inte på Kulturtanten med hagelbössa - hon kommer ändå!
Författare: Zara Selander & Isabella Westberg
Uppdragsgivare: Arts & Business Sweden AB
Kurs: Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap, vid ...
”Sen kan ju inte alla vara som Ernst Billgren”- En studie om hur unga konstnärer kommunicerar och nätverkar utifrån sin yrkesroll.
(2011-09-13)
Titel: ”Sen kan ju inte alla vara som Ernst Billgren”- En studie om hur unga konstnärer kommunicerar och nätverkar utifrån sin yrkesroll.
Författare: Gabriella Lundgren och Linnéa Magnusson
Uppdragsgivare: Konstnärscentrum ...
Med inlevelse – En studie om marknadskommunikation, storytelling och målgrupper i upplevelseindustrin
(2014-03-07)
Titel: Med inlevelse – En studie om marknadskommunikation, storytelling och målgrupper i
upplevelseindustrin.
Författare: Magdalena Björklund
Uppdragsgivare: Stylt Trampoli AB
Kurs: Examensarbete i Medie- och ...