Search
Now showing items 1-6 of 6
Vem vinner? Populär och litterär gestaltning i medierapporteringen om Nobelpriset i litteratur
(2014-02-11)
Who will win? Popular and literary framing in media coverage of Nobel Prize in Literature by Magnus Wennerberg
Autumn 2013
Instructor Mats Ekström
The question at issue in this essay is how does mass media frame Nobel ...
Feminismen har sp arat ur: En retorisk analys av Fittstim -min kamp
(2014-09-09)
Titel Feminismen har sp årat ur: En retorisk analys av Fittstim - min kamp
Författare Jennifer Marin Hummelin & Kristina Sandin
Kurs Examensarbete i medie- och kommunikationsvetenskap, Göteborgs universitet
Termin ...
En kompis i brevlådan En kvantitativ studie om flickor och pojkar i Kamratposten under 1993 och 2013
(2014-09-05)
Title: En kompis i brevlådan. En kvantitativ studie om flickor och pojkar i Kamratposten under 1993 och 2013
Authors: Malin Magnusson & Malou Tranlöv
Subject: Undergraduate research paper in journalism studies, Department ...
Två sidor av myntet En kvantitativ undersökning av dagspressens gestaltning av fenomenet tiggeri
(2014-09-08)
Title: Two sides of the same coin. A quantative content analysis of how Swedish daily press frames begging
Authors: Mirjam Hultin, Linda Moström & Caroline Widenheim
Subject: Undergraduate research paper in journalism ...
en kvalitativ analys av Göteborgs-Postens bevakning av ”Etiopiensvenskarna” ur ett dramaturgi-perspektiv
(2014-02-11)
Title: Schibbye och Persson’s Journey: a qualitative analysis of Göteborgs-Posten’s coverage of ”etiopiensvenskarna” from a narrative perspective.
Authors: Viktor Eriksson and Max Sommerstein
Subject: Undergraduate ...
Vem är kvinnan på kvinnodagen? - en kvalitativ analys av Gomorron Sverige på internationella kvinnodagen
(2014-02-12)
In this study we examine how the image of women, through framing and stereotyping in interviews, is constructed in the Swedish television morning show Gomorron Sverige on International Women’s Day. Our study is based on ...