Search
Now showing items 1-10 of 102
Grönt med personalen. Det interna värdet av Schenkers miljöarbete
(2009-10-08)
Title Greenlighted employees – The internal value of Schenker’s environmental work.
Author David Fridner.
Course Master thesis in Science of Media and Communication.
Department of Journalism and Mass Communication, ...
Expertkommentatorer -en kvantitativ innehållsanalys om hur den politiska tolkande journalistiken såg ut ett år innan valet 2006 i Dagens Nyheter, Göteborgs- Posten och Svenska Dagbladet.
(2009-03-06)
Expertkommentatorer
-en kvantitativ innehållsanalys om hur den politiska tolkande journalistiken såg ut ett år innan valet 2006 i Dagens Nyheter, Göteborgs-Posten och Svenska Dagbladet. Författare
Lady-France ...
Gerillareklam - Från scratch till renodlad gerillakampanj. En kvalitativ studie om gerillareklamens kommunikationsprocess
(2009-09-29)
TITEL: Gerillareklam – Från scratch till renodlad gerillakampanj
FÖRFATTARINNA: Jessica Gustavsson
KURS: Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap,
Institutionen för journalistik och masskommunikation vid ...
Investor Relations framtid. Den digitala generationens krav på kommunikation
(2009-09-29)
Titel Investor Relations framtid - Den digitala generationens krav på kommunikation.
Författare Johan Sahlman Simon Karlsson
Kurs C-uppsats i Medie- och kommunikationsvetenskap, Institutionen för journalistik och ...
”Schenker information” En kvalitativ studie av internkommunikationen mellan Schenker och de chaufförer som kör åt Schenker.
(2009-03-06)
Titel ”Schenker information” – En kvalitativ studie av intern-kommunikationen mellan Schenker och de chaufförer som kör åt Schenker.
Författare Pierre Delang
Kurs Påbyggnadskurs, D -nivån
Medie- och kommunikationsvete ...
Är lärarna dagens hycklare? En kvalitativ studie om fyra yrkesverksamma lärares medvetenhet gällande upphovsrätt
(2008-08-13)
Titel: Är lärarna dagens hycklare?
Kurs: Medie- & kommunikationsvetenskap C-kurs
Författare: Karl Jakobsson & Mattias Lindgren
Handledare: Jan Strid
Termin: VT07
Syfte: Att undersöka lärarnas attityd och förhållningssätt ...
Ungdomars val - SVT eller kommersiella kanaler? En kvalitativ studie om hur ungdomar förhåller sig till Sveriges television och kommersiella kanaler
(2008-08-13)
Titel: Ungdomars val – SVT eller kommersiella kanaler?
Författare: Victoria Hindelid och Cathrine Nilsson
Kurs: Medie- och kommunikationsvetenskap, fördjupningskurs
Termin: Vårtermin 2007
Handledare: ...