Search
Now showing items 1-7 of 7
Det sociala intranätet – ett forum för information, interaktion och identifikation
(2012-09-05)
Titel: Det sociala intranätet – ett forum för information, interaktion och identifikation
Författare: Jessika Hällerö, Emmy Nordin och Anna Salomonsson
Uppdragsgivare: Semcon AB
Kurs: Examensarbete i Medie- och ...
Myrstack, ja tack! - en studie om hur Wallenstams intranät används, upplevs och skulle kunna förbättras
(2013-08-23)
Titel: Myrstack, ja tack! - en studie om hur Wallenstams intranät används, upplevs och skulle
kunna förbättras
Författare: Axel Birgerstam och Evelina Lindberg
Uppdragsgivare: Wallenstam AB
Kurs: Examensarbete i Medie- ...
”DEN BERÖMDA LINJEVÄGEN” – en kvalitativ studie av den interna kommunikationen inom Göteborgs Stad
(2016-02-11)
Examensarbete: 15 hp
Program: Medie- och kommunikationsvetarprogrammet
Nivå: Grundnivå
Termin/år: Ht 2015
Handledare: Nicklas Håkansson
Examinator: Marie Grusell
Antal ord: 18 507
Syfte: Att undersöka hur första ...
Gränslös kommunikation. Kommunikation i ett globalt företag under förändring
(2011-10-07)
Titel
Gränslös kommunikation Kommunikationen i ett globalt företag under förändring
Författare
Åsa Borg
Kurs
Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap avancerad nivå
Handledare
Annika Bergström
Termin
VT ...
Att förmedla budskap med Steel - Hur SSABs anställda uppfattar personaltidningen
(2011-09-14)
Titel:
Att förmedla budskap med Steel - Hur SSABs anställda uppfattar personaltidningen
Författare:
Tobias Anderberg och Daniel Karlsson
Uppdragsgivare:
Svenskt stål AB (SSAB)
Kurs:
Examensarbete i Medie- och ...
Spexiga synvinklar på kommunikation - om olika perspektiv på internkommunikation i en liten och ideell organisation
(2011-09-15)
Titel:
Spexiga synvinklar på kommunikation - om olika perspektiv på internkommunikation i en liten och ideell organisation
Författare:
Camilla Wedin
Uppdragsgivare:
Filosofspexet
Kurs:
Examensarbete i medie- och ...
Volvo On Call - en underskattad hjälp på vägen? En studie av internkommunikation mellan företag och återförsäljare
(2008-08-14)
Titel: Volvo On Call - en underskattad hjälp på vägen? En studie av internkommunikation mellan företag och återförsäljare.
Författare: Elin Salekärr & Hanna Timring
Kurs: Medie- och kommunikationsvetenskap, Examensarbe ...