Search
Now showing items 1-8 of 8
Tror man på Troman?
(2011-02-22)
Titel:
Tror man på Troman? - Kommunikation, relation och förtroende mellan kund och företag.
Författare:
Amanda Bengtsson och Liza Olsson
Uppdragsgivare:
Troman AB
Kurs:
Examensarbete i Medie- och
kommunikationsvetenskap ...
Alla är välkomna! – en kvalitativ studie om hur tonårstjejer i Angered uppfattar ungdomsmottagningens kommunikation
(2013-03-26)
Titel Alla är välkomna! – en kvalitativ studie om hur tonårstjejer i Angered uppfattar ungdomsmottagningens kommunikation
Författare Sofia Stoor
Handledare Jan Strid
Uppdragsgivare Angereds Närsjukhus (ANS) och dess ...
Köp med hjärtat! En studie om Fairtrade Sveriges identitetskapande
(2013-09-24)
Titel
Köp med hjärtat!
Författare
Liza Olsson
Kurs
Examensarbete (kort master) i medie- och kommunikationsvetenskap
Termin
Vårterminen 2013
Handledare
Orla Vigsø
Sidantal, ord
85 sidor 39 065 ord
Syfte
Syftet ...
Gränslös kommunikation. Kommunikation i ett globalt företag under förändring
(2011-10-07)
Titel
Gränslös kommunikation Kommunikationen i ett globalt företag under förändring
Författare
Åsa Borg
Kurs
Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap avancerad nivå
Handledare
Annika Bergström
Termin
VT ...
De nya musikvaktmästarna En studie om hur skivbolag och artister ska kommunicera effektivast med musikbloggare
(2012-02-13)
Titel: De Nya Musikvaktmästarna – En studie av hur skivbolag och artister ska kommunicera effektivast med musikbloggare
Författare: Niklas Axelsson och Damir Vojvodic
Kurs: Examensarbete i medie- och kommunikationsvet ...
Kommunikation i praktiken – En enkätstudie om att kommunicera med företag i anskaffandet av praktikplatser för elever i grundskola och gymnasium.
(2014-02-13)
Titel: Kommunikation i praktiken – En enkätstudie om att kommunicera med företag i anskaffandet av praktikplatser för elever i grundskola och gymnasium.
Författare: Emil Bredmar.
Uppdragsgivare: Göteborgsregionens ...
Spexiga synvinklar på kommunikation - om olika perspektiv på internkommunikation i en liten och ideell organisation
(2011-09-15)
Titel:
Spexiga synvinklar på kommunikation - om olika perspektiv på internkommunikation i en liten och ideell organisation
Författare:
Camilla Wedin
Uppdragsgivare:
Filosofspexet
Kurs:
Examensarbete i medie- och ...