• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
Search 
  •   Home
  • Övriga enheter GU/Other units GU
  • Search
  •   Home
  • Övriga enheter GU/Other units GU
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

MedieSverige 2021 

Facht, Ulrika; Ohlsson, Jonas (Nordicom, Göteborgs universitet, 2021-03)
Strukturen för medierna och marknaden för dem utvecklas i ett nära samspel med det omgivande samhället. De sociala, ekonomiska, politiska och teknologiska landskapen formar – och formas av – medielandskapet i en ständigt ...
Thumbnail

AD WARS Digital Challenges for Ad-Financed News Media in the Nordic Countries 

Ohlsson, Jonas (Nordicom, 2017-05)
Digitalisation has changed how we communicate with one another, how we search for information, how we use media and, not least, how media are financed. This report focuses on media financing, specifically the portion of ...
Thumbnail

Mediebarometern 2018 

Ohlsson, Jonas; Björkqvist Hellingwerf, Karin; Facht, Ulrika (Nordicom, 2019-05-29)
Mediebarometern belyser människors konsumtion av alla slags medier en genomsnittlig dag, oavsett distributionsteknik. Syftet var redan från starten att beskriva tendenser och förändringar i människors mediekonsumtion över ...
Thumbnail

MedieSverige 2019 

Facht, Ulrika; Ohlsson, Jonas (Nordicom, 2019-02)
Strukturen på den svenska medieutvecklingen växer fram i ett nära samspel med det omgivande samhället. De sociala, ekonomiska, politiska och teknologiska landskapen formar – och formas av – medielandskapet i en ständigt ...
Thumbnail

Boardroom Empires? A Study of Ownership Inflence in the Swedish Press 

Ohlsson, Jonas (Nordic Council of Ministers, Nordicom, 2013-12)
The question of how ownership impacts on the performance of the press is a perennial one. Despite the extensive attention devoted to the perceived consequences of ownership, information about what newspaper owners actually ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Ohlsson, Jonas (5)
Facht, Ulrika (3)Björkqvist Hellingwerf, Karin (1)Subjectadvertising platforms (1)agency theory (1)boards of directors (1)Medieanvändning (1)medieanvändning (1)medielandskap (1)Mediemarknad (1)Mediepolitik (1)mediepolitik (1)Medier (1)... View MoreDate Issued2019 (2)2013 (1)2017 (1)2021 (1)Has File(s)
Yes (5)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV