• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
Search 
  •   Home
  • Gothenburg University Library / Göteborgs universitetsbibliotek
  • Pedagogisk utveckling och interaktivt lärande (PIL)
  • PIL-rapporter
  • Search
  •   Home
  • Gothenburg University Library / Göteborgs universitetsbibliotek
  • Pedagogisk utveckling och interaktivt lärande (PIL)
  • PIL-rapporter
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kartläggning av pedagogiska meriteringsmodeller vid Sveriges högskolor och universitet 

Winka, Katarina (Göteborgs universitet. Enheten för pedagogisk utveckling och interaktivt lärande., 2017-08-03)
Pedagogiska karriärvägar är på frammarsch i Sverige. Detta fastslogs i den första kartläggningen av pedagogiska meriteringsmodeller som Åsa Ryegård genomförde 2013 och bekräftas i denna uppföljning. Även ur ett internationellt ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorWinka, Katarina (1)Subject
akademiskt lärarskap (1)
bedömningskriterie (1)högskolepedagogisk meritering (1)högskolepedagogisk skicklighet (1)pedagogisk meriteringsmodell (1)pedagogiska portföljer (1)pedagogiskt sakkunniga (1)... View MoreDate Issued2017 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV