GUPEA >
School of Business, Economics and Law / Handelshögskolan >
CFK Centre for Consumer Science / Centrum för konsumtionsvetenskap >
CFK-rapport >

Konsumtionsmakt 2.0


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2077/23169

Files in This Item:

File Description SizeFormat
gupea_2077_23169_1.pdf984KbAdobe PDF
View/Open
Title: Konsumtionsmakt 2.0
Authors: Hast, Lennart
Ossiansson, Eva
Issue Date: 2008
Extent: 59 s
Publication type: report
Organization: Centrum för konsumtionsvetenskap
Series/Report no.: CFK-rapport
2008:01
Abstract: Denna rapport har sitt ursprung i bokprojektet Marknadsorientering - myter och möjligheter, vilket haft MTC- Marknadstekniskt Centrum som finansiär. De båda författarna Lennart Hast, Dagspresskollegiet vid JMG och Handelshögskolan i Göteborg samt Eva Ossiansson, CFK och Handelshögskolan i Göteborg, såg en möjlighet att utveckla sina idéer från sitt kapitel "Sociala medier ökar betydelsen av känslomässiga värden" från boken. Resultatet är denna läsvärda och originella rapport som bygger på en lit... more
ISSN: 1653-7491
URI: http://hdl.handle.net/2077/23169
Appears in Collections:CFK-rapport

 

 

© Göteborgs universitet 2011