Visa enkel post

dc.contributor.authorArby, Caroline
dc.contributor.authorForsell, Cecilia
dc.date.accessioned2009-12-16T13:46:16Z
dc.date.available2009-12-16T13:46:16Z
dc.date.issued2009-12-16T13:46:16Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/21553
dc.subjectmarknadskommunikation, positionering, varumärkesidentitet, imageen
dc.title"Walk on water" - Vägen till en lyckad positionering för att få det svenska folket att gå på vattenen
dc.title.alternative"Walk on water" - The key to a sucessful positioning, introducing the surfing concept into the Swedish people's mindsen
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Business Administrationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenswe
dc.type.degreeStudent essay


Filer under denna titel

Thumbnail

Dokumentet tillhör följande samling(ar)

Visa enkel post