Show simple item record

dc.contributor.authorRahm, Magnusswe
dc.contributor.authorKarlsson, Tobiasswe
dc.date.accessioned2002-12-07swe
dc.date.accessioned2007-01-16T09:41:25Z
dc.date.available2007-01-16T09:41:25Z
dc.date.issued1998swe
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/1049
dc.description.abstractDetta examensarbete behandlar gymnasiets avgångselevers kunskaper och attityder i ämnet informationsteknologi. Vårt syfte har varit att undersöka elevernas kunskapsbas när de avslutat sina studier vid gymnasiet, hur eleverna fått den kunskap de besitter, om denna kunskap är tillräcklig, om inte var ligger problemen och vilka attityder har eleverna till IT.swe
dc.format.extent116618 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosvswe
dc.titleÄr dagens gymnasieelever förbredda för IT-utbildning vid universitet?swe
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLawswe
dc.type.uppsokCswe
dc.contributor.departmentGöteborg University/Department of Informaticseng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för informatikswe
dc.type.degreeStudent essayswe
dc.gup.originGöteborg University. School of Business, Economics and Lawswe
dc.gup.epcid2295swe


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record