Browsing by Author "Skajko, Damir"
Now showing items 1-4 of 4
-
Att bygga sin omgivning - Östersunds identitetsskapande och självpresentation
Johansson, Linnéa; Skajko, Damir (2019-05-16)The purpose of this study is to give the reader an insight into the history of Östersund and how the municipality works with urban planning and development in relation to its history, as well as democracy and welfare. Our ... -
Polisens medialiserade arena - En studie om strategisk kommunikation och identitetsskapande på Instagram
Skajko, Damir (2020-06-23)Syfte: Det centrala syftet med denna magisteruppsats är att utöka kunskapen om hur polisen porträtterar sig själva och sin yrkesidentitet på Instagram, samt att belysa hur porträtteringen fungerar som strategisk ... -
Varumärkets digitala framträdande
Skajko, Damir (2021-09-10)Syfte: Det centrala syftet är att utöka kunskapen och ge läsaren en inblick i hur Volvo Cars framställer sin varumärkesidentitet samt hur företaget förhåller sig till företagets branschperspektiv i marknadsföringen. Syftet ... -
Varumärkets digitala framträdande: en studie om Volvo Cars nätbaserade marknadsföring och varumärkesidentitet
Skajko, Damir (2021-10-27)Det centrala syftet är att utöka kunskapen och ge läsaren en inblick i hur Volvo Cars framställer sin varumärkesidentitet samt hur företaget förhåller sig till företagets branschperspektiv i marknadsföringen. Syftet grundar ...