Browsing by Author "Jernsand, Eva Maria"
Now showing items 1-5 of 5
-
A marketing design approach to destination development
Jernsand, Eva Maria (Göteborgs universitet, 2014-10-17) -
DIGITALISERING, SAMSKAPANDE OCH INNOVATION
Kraff, Helena; Jernsand, Eva Maria (2019) -
Inclusive place branding – What it is and how to progress towards it
Jernsand, Eva Maria (2016-11-24)In recent years, scholars have called for a reconceptualisation of place branding. Due to the complex nature of places, the involvement of multiple stakeholders, not least residents, is critical. There is a need for several ... -
Innovationsarenor för turism – från ekosystem till labb
Jernsand, Eva Maria (2019-09-20)Det talas alltmer om turism som en del av ett hållbart samhällsbyggande. Olika aktörer måste bidra med sin kunskap för att skapa möjligheter och lösa problem som har ömsesidiga beroen-den, är motsägelsefulla och förändras ... -
Marknadsvärdering av tillgångar - blir redovisningen mer användbar för aktieinvesteraren?
Johnsson, Lina; Jernsand, Eva Maria (2004)Titel: Marknadsvärdering av tillgångar ur en aktieinvesterares perspektiv – en studie av sambandet mellan resultat och aktiepris i förvaltningsfastighetsbranschen Bakgrund: Senast 2005 ska alla företag inom EU som är ...